söndag 2 januari 2011

Nyårs löften!

Jag brukar aldrig ge några nyårslöften, de går ju ändå aldrig att hålla. Men den här gången har jag faktiskt gjort det så jag tänkte att om jag skriver ner dem här så MÅSTE jag hålla dem.

Så here it goes....

  • Gå ner i vikt, hellst 30 kg men lyckas jag med hälften det här året är jag mer än nöjd. Jag ska inte krångla till det med träningkort och annat utan bara köra på sund mat och motion hemma. Det ska räcka.
  • Se saker positivt. Inte grotta ner sig i det negativa, alla har något bra inom sig.
  • Bli mer ekonomisk, börja veckohandla, börja pensionsspara och sluta köpa en massa impuls saker även om de bara kostar 50spänn.
  • Tycka om mig själv mer. Jag är ganska bra trots allt!
  • Hålla igång bloggen!
  • Skriva mer, kanske till och med gå någon kurs!
6 punkter. Det kan väl inte vara så svårt va???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar