tisdag 18 januari 2011

Viktresa vecka 3!

Peppar peppar det går fortfarande väldigt bra! Inte för fort och inte för sakta. Jag stortrivs med mitt sätt att äta, alltså LCHF. Man saknar liksom inget och jag klagar inte direkt över att få äta gott kött och smaskiga röror! =)
Men jag tar framgångarna med viss försiktighet, det har gått så här bra förr och ändå misslyckats. Problemet då tror jag har varit att jag har önskat att det skulle gått för fort. Jag har velat gå ner allt hellst igår. Men jag har 26 kg att gå ner till den vikten jag önskar och ytterligare typ 15 att gå ner till det BMI-skalan önskar, men det struntar jag i, huvudsaken är att jag trivs. 26 kg är ändå mycket. Så jag har lagt upp det på en 2 års plan. Det är ca 54 veckor det är.....0,5 kg per vecka....det är inte så mycket...det klarar jag....eller?
Veckan som kommer blir dock tuff så vi får väl se om det blir något kort. Inte för att jag tänker fuska...mycket...men jag väntar besök av Indianen i Dalen och det brukar vanligtvis generera 2 kg upp, ibland mer, men det är högst tillfälligt och har ingenting med min diet att göra!


106,5
om man jämför med första korten
och tittar riktigt riktigt noga
kan man faktiskt se en liten liten
skillnad!




114,9


2 kommentarer:

  1. tycker det syns stor skillnad ändå från v 1!
    lycka till!! :)// Sataya

    SvaraRadera
  2. Vi ska ju fixa det här!!! (säger jag som inte dietat på hela veckan), på måndag kör jag på med min rena kur igen, för jag saknar när vågen visar minus, nu är jag nog tyvärr på väg mot plus igen efter den här veckans fläskande:P
    //Thess

    SvaraRadera