söndag 23 januari 2011

Att våga!!



Just nu sitter jag här och är väldigt nöjd med mig själv.  Stolt rentav. Jag har gjort något jag aldrig trodde jag skulle våga. Det tog ett tag och jag tvekade länge länge men tillslut bestämde jag mig. Äh, vad fan skulle kunna hända? Jag är inte sämst, jag vet att jag kan..
Så när mitt namn ropades upp så gjorde jag det bara! Jag gick upp på scenen på vikinglinebåten och sjöng på karaoken!!! Vissa kanske tycker att det var väl ingenting herregud många av de som ställer sig vid den mikrofonen sjunger ju falskare än falskast!
Men för mig var det stort! Större än något jag gjort på mycket länge!
Och det lustiga var att, det var faktiskt inte så farligt som jag trodde! Sen att i stort sett ingen hörde mig för jag sjöng för tyst (hur ska jag veta hur högt jag ska sjunga i en mikrofon) är ju en helt annan femma!
Nästa gång tar jag i mer och väljer en låt jag kan!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar