fredag 3 augusti 2012

Stora hjärtan..

En del människor föds med lite större hjärtan än alla andra. Och  nu menar jag inte i någon medicinsk term där ett stort hjärta innebär en omfattande operation och allehanda risker.
Jag menar någon som liksom automatiskt bryr sig om och öppnar upp sitt hjärta lite till, vad det än gäller.

Jag är inte en av dem.  Visst bryr jag mig och  visst  vill jag mina nära och kära allt det bästa, men mitt hjärta är nog ändå ungefär normalstort.

Men för ungefär 4 månader sedan lärde jag känna en tjej, vars hjärta rymmer så mycket kärlek att det gör mig stum. Jag är så otroligt glad att ha henne i mitt liv och att kunna kalla henne och hennes ljuvliga  dotter för min familj.
Jag vet att hon från och med nu alltid kommer att finnas där och jag hoppas att jag kommer att kunna vara där för henne.

Vissa hör man ihop med, så är det bara....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar