söndag 5 augusti 2012

Nu är lugnet över...

Med blandade känslor går jag och lägger mig ikväll.
Tråkigt att den korta lilla semestern är slut. Det har varit en exceptionellt skön och slapp ledighet. Men skönt att ta tag i sig själv igen.
Öppna skolböckerna. Planera maten. Och framförallt komma igång med träningen igen.
Ska ner till Forever i morgon kväll och det känns himla bra.

Nu är det också nix nej till godis, snax och mjukt bröd fram till oktober. Bör inte  vara  några som hellsta bekymmer. Men jag vill ändå be er som jag eeventuellt kommer att bli bjuden på något ätbart  hos...... Fråga inte. Förutsätt bara att jag inte ska ha, om det vankas fika eller dylikt. Om det känns obekvämt, låtsas att jag är diabetiker!
Frukt är gott!

Måste avsluta med en  bild på kanske smartaste grejen evver! Ägg på flaska! Genialt ju!!
Å innan ni tänker guuuud vad onödigt så vill jag bara säga att det är en helt naturlig produkt OCH den är billigare än att köpa vanliga ägg!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar