måndag 24 september 2012

Tur

Tur att jag inte är en smalis! För då hade jag nog varit dö vid det här laget! =)
Ja nu menar jag ju inte att jag inte kommer att sträva efter att gå ner i vikt och bli smalare, inte alls, det är ju mitt mål.
Men tur att jag inte är sådär naturligt smal, så som vissa är som kan äta precis vad som hellst utan att gå upp ett gram i vikt...

Herreguuuud vad jag hade ätit! För det finns ju så mycket som säkert är jätte jätte jättegott men som man aldrig skulle komma sig för att smaka just för att det är ju jävla onyttigt att det lika gärna hade kunnat heta hjärtinfarkt på en gång!

Så istället för att prova, så skriver jag nu ner några saker som jag tror är galet gott men som jag aldrig kommer att få känna smaken av!

1. Nutella och Jordnötssmör mixat med tortillachips!

2. Pommes doppade i chokladfontän

3. Chilinötter och smör ihopmixat

4. Grillchips doppade i choklad

5. Friterad pizza!

6. Friterade godisbitar (det finns faktiskt recept på detta, friterad snickers!)

Ja listan kan säkert göras längre..... Vad har du på din lista som du aldrig någonsin skulle äta, men som ändå säkert skulle vara himmelskt gott?!

2 kommentarer:

  1. Nu känns det nästan som att den där huvudvärken var nån slags psykos när du skriver såna här kombos ;)

    Jag ääälskar att doppa riktigt krispiga strips i McDonalds glass med kolasås, det är wunderbar!

    SvaraRadera
  2. Åhh Gud...vilka grejer! Det finns nog inget gott som jag aldrig skulle smaka...för jag gillar att smaka ;-) Däremot finns det grejer som är äckliga som jag aldrig skulle smaka men det är en annan femma...

    Din nr 4. har jag faktiskt ätit = inte gott trots att det borde det vara.

    SvaraRadera