onsdag 4 maj 2011

Vad var det som hände?

Jag bråkade ju nyss med mamma om vilka kläder jag skulle ha till skolan

Det var inte alls länge sedan jag vaknade i ottan och smög ned för den knarrande trappen på nakna fötter bara för att se efter ifall tomten varit där under natten

Alldeles nyss lärde jag mig simma

Alldeles nyss tog jag bussen till min första dag på högstadiet
Nervositeten som en klump i magen

För bara några månader sedan fick jag min första kyss
smaken finns ännu på mina läppar

I förra veckan tog jag studenten
Vilken fest det var..

Igår fyllde jag 31 år



Idag ska sonen hämtas på dagis, maten ska lagas innan mannen kommer hem, hunden ska rastas och vi måste boka tid för att besikta bilen


Hur kunde det gå så snabbt?

1 kommentar:

  1. Ja, det kan man undra och ändå är du bara barnet ;)

    SvaraRadera