lördag 26 februari 2011

FAIL.....

Jag är en dålig människa
Jag är en dålig, dum männsika
Jag är en dålig, dum, ful människa
Jag är en dålig, dum, ful, hopplös människa
Jag är en dålig, dum, ful, hopplös människa med usel självdisiplin
Jag är en dålig, dum, ful, hopplös människa med usel självdisiplin och ett arsle som en ny världsdel.
Jag är en dålig, dum, ful hopplös människa med usel självdisiplin och ett arsle som en ny världsdel och en kroppshydda som en mindre flodhäst!

Men allvarligt vad är mitt problem! Varför ska det vara så jävla svårt att låta bli de där tårtorna, godiset, maten.... VARFÖR??!!!
Vad är det som fattas i min lilla hjärna!

MORR MORR MORR MORR MORR MORR




Så där ja....
Nu har jag gnäll av mig och rullat mig i självömkan tillräckligt!

NU ska jag åka ner till stan och köpa ett par broddar till skorna.
På Måndag SKA jag ställa klockan på 04.50 och gå runt Suckarnas Allé med Nessie!
Jag SKA gå och lägga mig mellan 22-23 VARJE vardag.
Jag SKA hålla mig till matschemat!
Jag SKA!!!!

Nu glömmer vi att den här helgen existerar, gräver ner oss DJUPT och börjar om på måndag igen....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar