torsdag 30 december 2010

Här är vi!




Tänkte börja med att presentera mig! Jo det här är ju jag då.
Numera rödhårig! 30 bast. Svenssonjobb och svensson liv med ett stycke
son, ett stycke sambo, en hund ett radhus och två bilar varav en faktiskt
fungerar! Alldeles för tjock och larvigt löjligt fast i Twilight-sagan!
Att skriva är min passion och min våta dröm är att en dag få ihop en hel bok.
Än så länge blir det bara noveller men det är ju inte så illa pinkat det heller.
Förutom att skriva ligger musiken mig varmast om hjärtat. Älskar att sjunga men
vågar sällan när andra lyssnar. Gillar nästan all sorts musik men det är nåt visst med män med
gitarrer alltså! Mer om detta senare!
Sport är också en grej som får mig att stanna hemma från krogen. Om det nu vore så att
jag ville gå dit. Hockey framför allt men andra sporter går också an, bara jag förstår
reglerna. Jag kommer att skriva om allt detta och mycket mer i kommande inlägg.
Nu till min övriga familj!

Här har vi mitt hjärta, mitt liv, min prins, mitt allt. I 2,5 år kämpade vi för att få honom
och när allt hopp var ute så fanns han bara där! Lite drygt 3 år har han hunnit bli nu och varje
dag lär han oss något nytt. Tålamod framför allt! =)
Här är min sambo! Eller? Tja önska kan man ju alltid!

Men här är han i alla fall. Robbeli Robban!
Jag skulle kunna säga att vårt förhållande har varit en underbar
romantisk resa. Men då skulle jag ljuga. Men vi kämpar på. Har man ett barn
tillsamman så kastar man inte bara bort det man har. Ibland har vi det bra. Ibland har vi
det mindre bra. Ibland... Men that's life!


Sist men inte minst vår lilla solstråle den ständigt superglada Nessie!
Så glad är hon faktiskt att hon numer bara har halva svansen kvar!

Ja det var en liten liten presentation av mig och min familj!
Det kommer mera ta da ta da ta da ta da ta dada

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar